onsdag 8 juli 2009

Det går trögt för oss...

Och tyvärr är jag en sån som blir mindre effektiv ju mer jag behöver göra. Men nu har jag i alla fall kommit igång med att måla Ebbas fönster.
Hur kan man måla ett fönster orange??? Brunt är ju inte det snyggaste, men 100 ggr bättre ändå. Och färgen har inte ens täckt...hmmmm...
Men det lär ju märkas att man målat det.
Hon har ju kalas på söndag, och det hade varit kul om hennes rum gick att vara i. Tapeterna hinner inte komma, men vi kanske hinner måla i alla fall.
Den här tapeten har hon valt



Har i alla fall tagit mig ett glas vin. Nu är det längesen sist. För då mådde jag inte så bra =) Johannas fel alltihop... ;)

Slutsurrat, nu ska jag kolla till min maffia medan spacklet torkar.

1 kommentar:

Lisa sa...

Låter ju som att det går framåt, det är ju det viktigaste. Det kommer att bli jättesnyggt!