torsdag 17 september 2009

Hej allihopa

Är inte så bra på att blogga nu för tiden. Men det är inte så mycket som motiverar mig, så det får ni har överseende med.
Det är just nu en väldigt jobbig och en väldigt bra period i mitt liv (oj det lät djupt ;)

Det är mycket jag funderar på och mycket jag inte förstår mig på. Men jag antar att det är så det ska va, that´s life.
Jag har i alla fall insikten att jag inte är bättre än någon annan, och att jag har många fel och brister.

Funderar även mycket på min mams och hoppas innerligt att hon snart får operera sig, och att allt blir bra igen. Hon har ju inte mått så bra på sistone.

Och funderar mycket på mina vänner. Tiden räcker tyvärr inte så långt, men jag hoppas att alla har överseende med det.

Kram på er
Älsar min kära sambo oxå =)

1 kommentar:

Lisa sa...

Det är ju alltid bra att fundera lite ibland;), det är inte alltid man tar sig tid för sånt i dessa dagar. Du får dela med dig av dina tankar, jag lyssnar.

Tråkigt att höra om mamsen. Väntar hon på tid för operation? Hoppas att hon får bli bättre snart och hälsa henne från oss.

P&K