måndag 27 oktober 2008

Veckans avslöjande..

Nu går det inte att förneka. Barnen har inga kläder att ta på sig. Inte jag heller. Alla tvättkorgar svämmar över.. Jag hatar att vika in tvätt. Problemet är inte att tvätta, utan att sen vika och få in det i garderoberna...















Se hur de gapar tomma.....










Tänkte att om jag visar hur hemskt det ser ut, så kan jag inte fly undan det ännu en dag. Nu ska jag i alla fall gå och få i mig morgonens första kopp kaffe. Förutom snabbkaffet hos tandläkaren då..
Förresten så upptäckte jag att bilderna från kalaset ligger på den bärbara datorn...Grrrrr
Tur att jag lagt upp dem på my space i alla fall. Ska försöka få in de här så småningom i alla fall.
Puss & Kram, höres...

1 kommentar:

Lisa sa...

Idag har jag satt på 3 tvättar. Ändå finns det fortfarande berg att bestiga. Ska fota nån dag så ska du få se. Jag ska alltid va värst, hehe.