onsdag 15 april 2009

Spinning

Idag har jag varit på spinning....
Verkar som att den tog fram träningsvärken från igår. Jag börjar få ont i armar och axlar....
Ska dock inte berätta vad jag vräkte i mig efteråt. Nyttigt var det INTE. Men, men det hade varit ännu onyttigare om jag inte tränat =)
Men jag skippar nog styrketräningen med jobbet imorgon. Däremot ska jag ut på en långpromenad med hälsogruppen på jobbet imorgon..... snacka om upprepningar, men det får va.....

Nu blir det en liten stund med wow, sen ska jag väl vara social med min käre sambo.
 

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vad jag blir inspirerad av dig! Du är sååå duktig, nu jävlar måste jag ta tummen ur.

Vi funderar på Vuono i helgen, hoppas ni kommer oxå...
Om du inte har lust så kanske vi kan locka dit er på en gomiddag med lite(mycket) vin varjefall.

Kram

Linda sa...

Vi ska nog å skriva i helgen ;)