onsdag 6 maj 2009

Gör lite nytta i alla fall

Som vanligt har vi berg av tvätt, både smutsig och ren som ska in i garderoberna. Förstår inte varför, måste vara grannarna som kommer och smyger in lite här och där...
Men nu håller jag på att ta tag i det i alla fall. Nu börjar det faktiskt att närma sig med stormsteg. Tiden springer iväg.
Nä nu ska jag fortsätta, hör att min käre sambo står och dammsuger nere, så han får inte komma på mig =) *fniss*. Fast det är så bra med spotify. Då kan man snabbt stänga ner och säga. Nä jag håller inte på med datorn, jag lyssnar bara på musik...*oskyldig blick*
Bamsekram till alla som läser!!!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Detta datorberoende, tänk vad mycket tid man hade haft utan...

Linda sa...

Jo, fast hade jag inte haft den som sällskap igår hade jag aldrig kommit igång. Då hade jag suttit och sett tv istället =)
Var faktiskt riktigt duktig. Vek tvätt till ca 00:30, fatta vilket berg det var...