tisdag 26 januari 2010

Hinner nästan inte in hit...

Har gått an som en idiot här hemma senaste veckan. Plockar varje dag, klarar inte av att ett glas står framme....
Så när ska man hinna in hit???
Fast nu är det dags för tredje att bli sjuk. Hoppas bara att det är lika snabbt överstökat som för de andra. Men har man tre stycken så blir det länge ändå...
Igår var jag superduktig. Slutade klockan 18. När jag kom hem åt jag havregrynsgröt (de andra hade ätit fiskbullar..blää....) Sen började jag laga sjömansbiff till idag. Fast det känns lite pissigt nu när jag ändå är hemma. Men, men...... så är det, inget man kan veta i förväg.

Från det ena till det andra.. Nu är jag i vecka 23 och bebisen sparkar som aldrig förr =) Nu börjar det känns som riktiga sparkar. Det är såå mysigt. Varje gång jag är gravid får jag lite panik att jag inte ska få uppleva det igen. Men nu får det nog faktiskt räcka ;) För att inte tala om förlossningen. Är ngt jag skulle kunna gå igenom varje dag, bara för känslan när man får hålla i barnet första gången.

Nä nu ska jag gå och äta lite frukost. På återseende.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Åh, va mysigt med sparkar. Det låter som att ni har det bra förutom sjukdommarna. Hoppas vi ses nått snart, kraaaaaaaam.

Linda sa...

Jepp, hoppas på det, men det känns som att det är länge. Fast ni kommer väl på Emmes kalas, då är det ju bara en vecka kvar.

Lisa sa...

Klart att vi kommer!
Vad önskar hon sig?