fredag 12 juni 2009

Vad tror ni hänt nu då???

Jo, jag lyckades trampa på mina glasögon, så de blev helt sneda och vinda....
Men, men.. nu ska jag tänka positivt...
Jag hade ju kunnat trampa sönder glaset och få in det i foten, och sen när jag skulle hoppa iväg och hämta papper kanske jag hade snubblat och flugit ner för trappen, och i sin tur brutit armar, ben och nacke. Så vad är väl ett litet snett glas, som man kan vrida tillbaka,även om det är på gränsen att gå av...?? Det är ju ingenting.

Emme verkar i alla fall inte spy idag. Hon kände sig pigg. De har tom gjort frukost själva, tömt och fyllt diskmaskinen, medans jag låg och sov. (psst...säg det inte till nån)
Så det var bara att stiga upp, sätta på....kaffepannanan, och njuta. För nu ska här njutas. Jag ska sluta vara anti...
Vi ska ju bara snart vara ute ur lägenheten och har knappt fått någonting gjort, och alltid händer det något så vi inte kan göra något... Men som sagt, det hade kunnat vara värre... Vi får se det positivt. Vi har två veckor på oss att flytta.

En grej till. Vet ni vad Wilhelm lyckades med en dag före skolavslutningen??? Jo han lyckades ramla med kameran i handen, så hela objektivet blev krokigt, och alla skydd lossnade. MEN, det hade kunnat varit värre...

Förresten.. Kolla in snyggingarna och deras outfit till skolavslutningen.


Nu ska jag sluta gnälla och göra någon nytta istället..

Inga kommentarer: