fredag 21 januari 2011

Fredag

Idag har vi inte gjort så mycket.
Edwin har haft två sovmaraton. Han som bara brukar sova en timme i streck, har sovit först tre timmar och sen 2 (el mer). =)
Det kändes hur konstigt som helst...
Jag har gjort lite pappersarbete idag. Måste fixa allt inför bokslutet. Tänkte jag skulle göra bort det så fort som möjligt, så man slipper tänka på det.

Till middag blev det bara snabbmat från buffone. Tyvärr tog jag en oxfilé båt, och den var inte att rekommendera :(

Kingston, Outback chase

Nu sitter jag och tar mig ett glas vin i väntan på idol. Idag prövade vi ett nytt.
Det var sådär... Blev godare efter en stund i alla fall.

Lilltrollet är hur glad som helst. Han kryper och far omkring som en galning =)

Nu blev det surr om en massa blandat. Men jag måste försöka komma igång med mitt skrivande och då får det bli så.

Bloggdesignen håller jag bara på att spåna på. Vet inte alls vad jag ska göra...

Ha det bäst alla i alla fall =) <3

Inga kommentarer: