onsdag 26 januari 2011

Tredje dagen

Tre dagar avklarade med 5 mål naturdiet per dag. Måste säga att jag är förvånad över hur lätt det går. Tänkte att om jag klarar mer än hälften så ska jag belöna mig med något. Så på morgonen åt jag vanlig frukost. Men usch så besviken jag blev... Inte var det gott. Och jag mådde bara sämre. Yr, hjärtklappning....
Till mellanmål tog jag dock min vanliga chokladdrink, och det är nästan så jag längtar ;)
Magen mår så himla bra. Helkonstigt tycker jag..
Man önskar ju bara man gick ner mer. Men å andra sidan, går man ner fort, så brukar det vara lättare att gå upp fort oxå. I alla fall så kan man ju intala sig det =)



Men kvällarna är fortfarande jobbigast. Är så fruktansvärt sugen på mina grillchips. Men fredag får jag ju. Bara två dagar kvar nu.

Inga kommentarer: