fredag 14 januari 2011

Inställning

Sket i allt städ och bak till mitt kalas. Ställde in mig på att vara trevlig, ha det trevligt. Och det blev mkt trevligt :)
Om man själv är trevlig får man så mkt mer tillbaka.
Det blev mkt trevligt där, upprepningar, ej korrekt svenska, men det skiter jag i :)

Vill bara poängtera att mkt handlar om inställning. Det är väldigt jobbigt, jag blir helt slut. Men jag försöker, och det är viktigast.

Känner just nu lite huvudvärk, illamående, tillika anar jag en förkylning, men så här har jag haft från och till i några veckor nu, så jag vet inte..
Det gör inte saken lättare. Men jag gräver inte ner mig, ältar inte. Jag är ganska duktig med andra ord :)

Har stigit upp klockan 7.00 idag. Det känns. Är nu väldigt trött. Edwin somnade precis i min famn. Ska lägga ner honom, sen slänger jag mig på soffan. Det är jag värd :)

Kram allihopa och ta hand om er :)

Inga kommentarer: