torsdag 22 januari 2009

Lagar middag

Nu håller jag på att laga middag. Det blir fläskpannkaka. Barnen röstade.
Igår röstade de oxå, då blev det kinamat =).
Idag har vi avslutat utbildningen i happis. Jag säger då det, vilken dag. Det mesta strulade när det gäller teknikens under. Men, så kan det bli ibland...allt löste sig till sist i alla fall.
Imorgon är jag ledig, och det ska bli såååå skönt. Långhelg =)
Men nu är det slut på lediga dagar mitt i veckan, för from nu så jobbar jag inga fler helger.
Både bra och dåligt. Helst hade man ju haft kvar de lediga dagarna, och varit ledig helgen....
Nä nu måste jag duka.
Om jag är duktig far jag på företagsträningen kl 19:00, annars sitter jag säkert framför datorn...
Vi får höras senare.

1 kommentar:

Lisa sa...

Härligt, låter som att allt rullar på. Måste nog snart komma till stan för att få mig ordentlig kinamat. Hoppas att du kan komma förbi nästa gång du är häråt...