lördag 17 januari 2009

Svagt kaffe...

är det värsta jag vet. Och gissa hur dan började???
Jag är så gräsligt trött idag. Har börjat jobba kl 10:00, men det kändes som att klockan var 05:00.

Igår var jag och hämtade mamsen i sunderbyn, det var såå härligt att träffa henne.
Ebba sa på kvällen:
"Mamma, vet du vad som var bäst med den här fredagen? Att mormor kommit hem =)"
(Vi brukar alltid ha myspys på fredagar och äta chips och popcorn och så)
De är så söta de små odjuren.
På morgonen när jag kom ner, så satt Ebba och Wilhelm och såg tv. När Wilhelm såg mig ropade han: Åhhh, mamma, du måste ge mig en riktigt, riktigt stor kram... (och så kom han med armarna utsträckta)
Vad härlig han är =)

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja, vad skulle man göra utan dom? Å du har ju faktiskt några av väldens finaste barn:)