fredag 23 januari 2009

Var duktig igår..

Kände att jag inte kunde backa ur när jag sagt att jag skulle och träna. Så det blev ett 1,5 timmars pass. Det var såå härligt.
Det var lite roligt, för även fast jag inte tränat sen före jul, så kände jag mig inte lika slut som jag brukar. När jag kör på crosstrainern före och efter, så brukar minutrarna kännas som timmar.... Igår när jag körde efter styrkepasset så gick det såå lätt. Helt plötsligt hade det gått 20 minuter. Det var skoj. Fast det lär väl vara en engångsföreteelse.
Men efter jag sett criminal minds, så däckade jag i soffan och vaknade inte förrän kl 02:00. Ganska slut i kroppen var jag.
Idag är jag ledig och det är sååå skönt. Nu ska jag gå och vika 4 tvättpåsar, som jag har stående. Det är dataförbud fram till dess......sen är jag nog tillbaka.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Va kul att du kommit igång med träningen igen, önskar jag kunde säga detsamma. Hur går det med skafferi pimpningen då?

Anonym sa...

Det låter bra det, jag bör också börja med träning igen... men är inte såå motiverad =/
millan

Linda sa...

Pimpningen går inte så bra. Har ju inget att pimpa det med...hehe