måndag 16 februari 2009

Emilias kalas

Tyvärr så glömde jag att fota en hel del under kalaset. Och barnen fikade i superhastighet, så jag fick faktiskt ingen bild på dem. Insåg efteråt att jag bara fotat de vuxna =(
Men nu är det så och jag kryper till korset och erkänner mitt misstag. Fick i alla fall med födelsedagsbarnet på morgonen när hon fick frukost på sängen.



Här kommer lite tantor =) och en smurf som inte vill vara med på bild.



Här kommer fasters prins. Enda gången man får ett säkert smil på bild är när man fotar honom upp och ned =)



Här är bagaren el kanske "smagaren"

1 kommentar:

Lisa sa...

Va fin hon är 9-åringen. Helt sjukt att hon hunnit bli så gammal, nyss sprang hon omkring i blöja.

Det var tråkigt att vi inte kunde komma men vi ska ta igen det med råge.

Ha det bra!