fredag 13 februari 2009

Fredag

Med allt vad det innebär. Har varit lite frånvarande på sistone. Men jag har blivit lite beroende av WoW. Men jag har insett att jag faktiskt behöver något att göra för mig själv. Har varit mkt lugnare de här dagarna, även fast jag varit hemma med vilddjuren. Sen får jag lite dåligt samvete när jag spelat ett tag, så då anstränger jag mig och gör en massa. Sen spelar jag lite till osv... Så då får jag mer gjort än om jag skulle göra ingenting =).
Är ännu hemma. Ebbas mage har varit lite risig. Hon har inte kunnat äta ordentligt heller. Men idag har hon fått i sig två mackor till frukost i alla fall.
Emme ska ha sitt kalas imorgon. Det blir alltid nå strul när vi ska ha kalas.
Blir så less. Men vi kommer ha det i alla fall. Då får alla komma på egen risk =)
Jag är ganska säker på att hon inte smittar nu. Var i valet och kvalet om jag skulle sätta henne på 6-års idag. Men det kändes dumt för en dag.
Sen vet man ju inte om Emme kommer få det. Men hon kan ju lika gärna få det om en vecka, om vi skjuter på kalaset. Så nu blir det i alla fall.
Återkommer senare..

Inga kommentarer: