onsdag 25 februari 2009

Sälja går bra....

men att fakturera går sämre.
Har haft sånt strul sen jag bytte bilförsäkringen till trygg hansa. De har inte dragit månadsavgiften som de skulle. Först trodde jag att jag haft för lite pengar, men nä så var det inte. Sen har de annulerat autogiro, så jag får räkning på ett helt år.
Sen upptäcker jag att det säljaren heligt lovade, att jag inte skulle behöva göra ngt själv, det stämde inte. Han sa: Vi säger upp din gamla försäkring. Men vad upptäcker jag, den har dragits, så jag har betalat dubbelt...... *suck*
Som tur är så var hon supertrevlig på fordförsäkring (kanske måste byta tillbaka). Hon sa: Självklart ska vi ordna det, går det bra att vi betalar tillbaka pengarna till kontot det dragits från. Tja mycket bättre kan det väl inte bli.... Dagens eloge till henne. Det var värt att vänta på det samtalet, hon fick mig att bli glad igen. =)

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja tänk vad lite service kan göra. Abbe är frisk nu men vi väntar ju på att dom andra ska trilla dit....