söndag 1 februari 2009

Nu är vi hemma igen..

Borta bra men hemma bäst. Trots dammråttor som anfaller om man går för nära hörnen.
Vilket härligt väder det har varit idag. Vaknade av att solen lös in genom fönstret.
Det var bara att "bylsa" på sig en massa kläder och gå ut.
Vi har varit ute och åkt lite skoter. Jag och Wilhelm har tolkat med "bobben". Han var helt galen, skrek "fortare, fortare.." hela tiden. Men det var faktiskt ganska roligt.
Ska lägga till några bilder till det sen.
Gissa om det är en dam som är trött?? Hon har sprungit som en tok efter skotern. Menar Qiwi förståss..
Imorgon har barnen lov från skolan. Men tyvärr kan jag inte vara ledig då, *suck*.
Men, men that´s life.
Förresten vad tyckte ni om körslaget igår? Jag tyckte det var helt rätt att Hanna vann i alla fall.
Hoppas det kommer något annat roligt program nu, så vi tråkmånsar har nåt att roa oss med på lördagskvällarna.
Nu måste jag bråka med Wilhelm för han vill inte sova...
Kram på er från mig..

Inga kommentarer: