måndag 10 maj 2010

Bm besök idag.

Alla prover var bra. Hjärtljuden låg på 152, har hållit sig kring 150 hela tiden.
Men magen är nu så högt upp som det bara går. Den hade växt flera cm sen sist. Nu hade jag iofs en sammandragning precis då hon mätte och då sträcker bebben ut magen ytterligare. Ligger nu över kurvan helt plötsligt... Hjälp, vill inte ha någon jättebaby.
Hade tänkte jag skulle gå ut och räfsa en liten stund nu. Men jag är ganska svullen kring benen, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Kanske lägger mig och vilar en stund istället. Vi har två trixenmatcher som vi ska iväg till sen.
Emme är just nu och praoar med Mommo på konsum i morjärv.

Kan tillägga att mitt nästa bm besök är inplanerat till 24/5, så vi får se hur länge jag behöver gå över tiden....

Inga kommentarer: