lördag 8 maj 2010

Lördag...

Idag började dagen med att jag drömde att klockan var 10:24. Kan då tillägga att vi är hundvakt, så jag fick lite ångest för den stackars byrackan... I samma veva kom Wilhelm till sängen väldigt moloken. Det hade råkats hända en lite olycka.
Så jag klev upp och duschade av honom. Klädde på mig, gick ut med vovven.. och när jag kom in och tittade på klockan så var den bara 07:30.
Men då var jag ju så pigg, så jag satte på kaffe och tog det bara lugnt.
Sen åt vi frukost vid 09:00, och efter det har jag städat som en dåre.
Nu är klockan 22:00, men nu tänker jag ge mig...
Fast vi tog en paus och lämnade barnen hos farmor och farfar, och så drog vi på vikingen och åt middag. Tänkte att det lär dröja ett tag tills vi kan fara på tu man hand nästa gång =)
Nu börjar benen och ryggen värka, så det är nog bara att slänga sig i duschen medans man kan gå...

På återseende....

Inga kommentarer: