söndag 16 maj 2010

Det är sommar nu...

Vilket härligt väder det har varit. Första dagen höll jag på att dö. Men sen har det bara varit skönt.
Nu har jag hållit mig ganska mycket i skuggan, men härligt att kunna sitta där utan att frysa.
Älsklingen har jobbat på, och fräst ner det igenvuxna potatislandet. Nu blir det bara gräsmatta där. Om vi känner för att odla något sen, då blir det nog i pallkragar...
Här kommer lite sommarbilder:

Älsklingen som jobbar på..



Här har lillälsklingen oxå jobbat =)



Tjejerna gör det tjejer ska göra...



Hade varit skönt med ett dopp, men det får nog vänta till isen har smält ;)



En bild på mina snygga svullna fötter...



Är ännu lite grått och trist, men det gröna tar sakta men säkert övertaget.
Nu ska jag gå och plocka i kaoset.

Puss & Kram

Inga kommentarer: