onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År

fyrv Till alla er som följer min blogg. Hoppas 2009 blir ett år av nya möjligheter för er. Tänk på alla nära och kära. Det är de som betyder något i längden.
Om jag sammanfattar mitt 2008, så blir det inte så mycket. Har jobbat, varit trött och matt…. Så egentligen kan inte 2009 bli mycket värre. Mina förutsättningar kan nästan bara bli bättre =)

Hittade ett ganska bra citat av John Lennon:
"Life is what happens while you're busy making other plans" – John Lennon.
Tycker att det stämmer ganska bra. Men nu är det dags att ändra på det. Slut med planerandet. Bara lev här och nu!! Ni får påminna mig och ge mig en spark där bak när jag glömmer bort mig och deppar ihop. Lova det!! Så mitt nyårslöfte blir: Att leva här och nu, som att varje dag vore den sista. Tusen kramar till er från mig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år till dig. Vi syns på jobbet // Eija W