fredag 5 december 2008

Idolstatus inför ikväll

Då var det bara tre kvar, Kevin, Alice och Robin.
Kan först säga att jag tycker det är rättvist att dessa tre är kvar. Alla tre är bra. Alice var min favorit länge. Men jag tycker hon har blivit sämre eftersom. Det är som att hon saknar något, men man kan inte sätta fingret på vad det är. Kevin kan man inte säga så mycket om. Han har varit bra hela tiden. I början störde man sig lite över hans sätt "mellan" låtarna. Men han är så ödmjuk , så man kan inte irritera sig på honom. Och slutligen Robin. Det är lite som med Erik. Lite sådär i början, men överraskar mot slutet. Han har bara blivit bättre och bättre.
Tja, antar att Kevin är värd att vinna. Men det hänger mycket på deras framträdanden nu. Väldigt små marginaler som avgör, skulle jag tro.
Tror att Alice åker ikväll. Men jag kanske hinner uppdatera med min åsikt efter de sjungit och innan finalen.

Inga kommentarer: