tisdag 23 december 2008

Sen sist..

har vi hunnit med lite ischoklad.

Sen har jag varit och försökt få ihop de sista julklapparna. Det gick väl inte så värst bra =(
Sen var jag på Ica maxi och handlade. Men inte fanns det mycket mer än igår... Nog måste de ju förstå att man inte vill handla färskvaror och frukt en vecka innan...grrr!!
När jag kom tillbaka till vuono så hade jag lyckats få feber, och kände mig helt död. Det var bara att slänga sig på soffan och slänga i sig lite panodil.
Men efter någon timme framför tv:n, så blev jag bättre. Så nu har jag slagit in alla paket i alla fall.
Nu återstår bara resten till imorgon....eller oops det blir visst idag, hehe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir 100% frisk inge kul o vara sjuk på julafton!
Du/ni har inte lust att gå ut på annandan?? de är från 23 på hotto då ;)