torsdag 18 december 2008

...morgon

Sååå tråkigt, regnet bara öööser ner, *suck*
Har skickat iväg tjejerna till skolan. Ska snart fara iväg med Wilhelm på dagis. De har julfest idag, så han ska vara till kl 12:00. Men mammor och pappor får inte följa med. Lite trist, då hade jag ju kunnat få mig morgonkaffe.
Tror jag drar iväg på något fik och sätter mig där fram till jag ska hämta honom.
Ebba har också julfest idag. Sen blir det jullov för henne och Wilhelm. Men stackars Emme, som har ytterligare en dag kvar. Det är jobbigt att vara störst ibland.
Nä nu måste jag rycka upp mig. Ska ju vara kl 09:00 på dagis.
Höres!!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Åhh va härligt allt låter. När jag blir frisk så ska jag bara vara tacksam hela dagarna. Det brukar iofs inte hålla i sig så länge men just nu känns det så.

Linda sa...

Tja, det blev då inget fik i alla fall...