måndag 22 december 2008

SKRATTÄVLING!!!

Nu är det äntligen dags för tävlingen jag pratat om. Vinsten är dessa jättesöta lyktor. Tyvärr ser bilden lite tråkig ut. De finns i lite olika färger.

Det enda ni behöver göra är att få mig att skratta...=)
Det kan vara en rolig historia, ordspråk, citat, bild, ja i princip vad som helst, det är bara fantasin som sätter gränser. Sen plockar jag ut de bästa bidragen (om jag får några bidrag =) och drar en vinnare från dem. Är det då någon som länkat till min tävling i sin blogg, så får ni ytterligare en vinstchans.
Hoppas ni förstått reglerna. Annars är det bara att fråga. Kom ihåg att skriva om ni länkat i er blogg.
Bidragen lämnar ni helst på min mail: linjos@live.se
Men det går bra att lämna som kommentar oxå.
Tävlingen håller på fram till julafton kl 23:59.
Klara färdiga gå...

1 kommentar:

Lisa sa...

Oj, vilken svår tävling. Men jag ska länka till dig varjefall....