söndag 30 november 2008

Brainstorming

Alltså jag har ingen aning vad jag ska skriva om. Det är absolut tomt däruppe...haha, som att det var nå nytt...
Sitter och surfar runt lite varstans, men inte ens det ger någon inspiration. Så det här inlägget kommer bara vara svammel. Men jag måste bara surra på. Får ju bloggabstinens annars.
På tisdag ska jag med E till sunderbyn och ta bort gipset. Hoppas allt ser bra ut, så hon slipper få ett nytt.
Kanske man hinner shoppa lite för pengarna man inte har oxå =)
Måste väl ta och baka lite pepparkakor, ischoklad och knäck. Annars blir det ingen jul.
Förresten så hade vi ju mormor och morfar på besök idag. Jag bakade marängtårta (eller slängde ihop den, rättare sagt..) och W sjöng "ja må hon leva.." Han har lite problem med han och hon =)
Nä nu ska jag bära upp min lilla knodd, som har somnat här brevid mig.
På återseende!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ha, vi är i fas. Vet inte ens om jag vill fortsätta blogga. Har ingen inspiration.