onsdag 12 november 2008

Godmorgon allihopa!!

Idag var en bra morgon. Ganska praktiskt att ha mamsen på besök. Men hon har sovit lite väl länge på "mornarna" ;)
Igår vek hon tvätt, och forslade bort hela vårat sopsorteringsberg. Idag ska hon köra alla våra sopsäckar som bara står till tippen. =)
Det tråkiga är att hon åker idag. Så när jag kommer från jobbet är hon borta =(.
Jag har blivit lite skadad, tror anledningen till att jag varit på så bra humör idag är för att det är onsdag. Då är det ju oskyldigt dömd =).
Nä nu måste jag koncentrera mig på jobbet. Synes senare.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Nä nu får du väl skärpa dig! På bra humör för oskyldigt dömd. Det är ju Greys Anatomi för fasen.. Hyr du möjligtvis ut din mamma?

Linda sa...

Nä det gör jag inte!! Eller det beror på vad du betalar?
Greys får skylla sig själv. Man kan inte lägga det på samma tid. Då väger Persbrandt tyngre.