fredag 21 november 2008

Mysmorgon

Idag har jag och barnen legat och myst framför tv:n. Steg upp 6:45 för att skicka iväg stor E till skolan. Sen har vi andra plöjt igenom Dora, Svampbob, Jimmy Neutron osv...
Kan ju erkänna att mina ögon inte var helt öppna under tiden =)
Sen blev det gröt till barnen och kaffe till mig.
Sitter nu och laddar upp inför berget av ren tvätt som håller på att förgöra min strykbräda.

Om man bekänner sina synder, så kan man ju inte fly från dem....=)

Vi ska visst åka till haparanda i helgen. Kanske vi kommer oss till köpcentret i torneå då. Det vore ju skoj. Det tråkiga är att det är november, vilket innebär groteskt mycket räkningar + att man oxå ska köpa julklappar. Den ekvationen förstår jag inte, även om matte var det enda jag var bra på i skolan...
Blir härligt att sitta framför brasan och titta på idol i alla fall.
Vi ska ju ändå på kalas dit på lördag. Så då är vi redan på plats.
Nä nu ska jag skiljas från min Asus en stund och ta tag i oredan. Tur man har mobilt bredband oxå, så man överlever helgen =). Så hörs vi!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Det lät som en morgon i min stil.... Jaha, när kommer ni?