torsdag 13 november 2008

Hem och vänt...

Har hunnit hem och slängt i oss lite mat.
N och stor E har dragit iväg på pingisträning. Själv ska jag snart och lämna barnen hos farmor, och så sticker jag iväg på träning.
Får se om jag hinner skriva något mer ikväll.
Har varit helt död hela den här veckan, så det har inte blivit så mycket gjort på kvällarna.
Måste skvallra något. Fick skämmas lite idag.
När jag kommit hem gick jag ut med hunden, samtidigt som jag mötte barnen som var på väg hem från fritids. Och givetvis kom stor E med jackan helt öppen, och lill E utan vantar. Och jag tände till direkt och skällde på dem. Är faktiskt -12,5 här. Sen skickade jag hem dem och fortsatte gå.
Det var då jag helt plötsligt såg en jacka som fladdrade till och kände hur jag frös om händerna....
Oops vad säger man: De gör inte som man säger, utan som man gör......
Kan tillägga att jag är ledig imorgon =)
Höres

2 kommentarer:

Lisa sa...

Haha, skämmigt! Sa dom inget?

Linda sa...

Nä, de tänkte nog inte på det, som tur är, hihi...