måndag 17 november 2008

Det började ju bra..

Vaknade imorse, då var den dan förstörd....
Började med att lille W kom till vår säng. Han kröp ner brevid mig och då kände jag att han var alldeles pinkig. Sen kommer stor E och säger att lill E har kissat ner sig. Åhh vilket härligt uppvaknande!!!!
Det var bara att kliva upp och börja torka. Och jag vet då inte hur hon lyckades, för det var pink i hela sängen och på golvet.
Antar att hon blev kall om rumpan igår när hon var på hockey. Hon är så känslig.
Men, men!! Vi tog oss ju upp i alla fall. Och nu har jag snart fått i mig en kopp kaffe. Barnen har gått till skolan. Och W sitter och gnäller att han vill ha frukost. Så allt är så där jättemysigt...

1 kommentar:

Lisa sa...

Ha, va skönt att höra att du har det bra. Här vaknade jag med värsta huvudvärken och en Maja piggare än någonsin. Hur ska detta gå? Kommer ihåg när A alltid pinkade på sig, vet inte hur mycket pengar vi lagt på nya madrasser å sånt. Men det går ju över till slut...