söndag 16 november 2008

Min dag..

Efter jobbet for jag och hämtade stor E på bussen. Sen for vi och hämtade lille W hos farmor. Han var där medans N och lill E var på hockey. Förstår inte varför de inte tog med honom ;)
Sen när vi kom hem blev det billys panpizza till ungarna.
Själv tryckte jag i mig en 150g ostburgare med salt, peppar och lök innan jag hämtade E. (Men det talar vi tyst om...)
Sen blev det gymmet. Och jag hatar ju verkligen det här med kondition. Vet inte riktigt vad det är. Har aldrig haft något sådant =).
Men idag tänkte jag att nu ska jag vara lite duktig. Så förutom uppvärmningen en kvart på cross trainern, så tog jag en kvart efteråt också. Det är det jag har varit lite slö på tidigare. Och det var inte lite jobbigt. Jag höll allvarligt på och dö. Trodde jag skulle få ringa taxi för att ta mig hem.
När jag kom hem hade inte W somnat. Jag gick gladeligen och la mig med honom. Jag orkade inte ens sitta i soffan, och då är det illa.
Men nu har jag duschat och är fit for fight igen =). Problemet är att jag blir så jävla sugen på chips när jag tränat. Hur bra är det egentligen...???
Får se om jag lyckas stå emot eller om det blir några stycken...

1 kommentar:

Lisa sa...

Bra jobbat, fick du nån blodsmak i munnen?