fredag 14 november 2008

Känner mig så här...

Vaknade lite för sent... Klev upp.. Kände hur trötta mina ögon kändes.. Upptäckte varför jag har haft ont i ögat mer än en vecka nu. Högra ögat helt igen geggat... SUCK!!
Det börjar bra. Stor E har i alla fall gått till skolan nu. Resten av högen ligger och sover. Så jag måste nog ta en stor kopp kaffe. Annars vet man inte hur den här dagen ska sluta.
Kl 10:00 ska jag till tandläkaren, det känns ju inte heller så kul. Det enda roliga är att jag tog den där tandvårdsförsäkringen, så det kostar inget.
Kan tillägga att jag tror den värsta träningsvärken i sveriges historia kommer att krypa på mig allt eftersom den här dagen. Annars måste jag vara väldigt vältränad...mohahaha. För usch vad jag tog ut mig igår.
På återseende...

5 kommentarer:

Lisa sa...

Gud vad du är duktig som kommer dig iväg till de där hemska stället!

Linda sa...

=), Trodde du hade övergett mig.
Du måste ju uppdatera oftare. Du kan väl svamla lite oxå, och inte vara så seriös hela tiden =)

Lisa sa...

hehe, när har jag varit seriös..

Lisa sa...

VARFÖR LÄNKAR DU INTE TILL MIN TÄVLING??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Linda sa...

Sorry, done!! =)