lördag 8 november 2008

Okej..

..en vinare senare, ännu mer ont i huvudet, ännu tröttare, men glad över att Lars åkte i idol...
Sitter här i min säng. N har dragit till lilla, och det är ganska skönt. Han surrar så när han druckit några öl. Mitt huvud var verkligen inte upplagt för det.
Vad tyckte ni om idol då??? Det är lite trist nu, för alla är ju så bra. Jag tyckte dock att Lars gick över gränsen förra gången. Han visar dock att han kör sitt eget race, och det är väl bra. Men det blev lite för mycket. Så jag tror det var bäst för honom oxå, för duktig är han ju.
Nu ska jag lägga mig och sussa, för jag antar att det blir jag som får städa och tvätta själv imorgon...

2 kommentarer:

Lisa sa...

Nä, stack han iväg! Du får skynda dig nästa gång så du hinner före...

Linda sa...

Jag ville inte fara. Min asus lockade mer =)